77676, שבט זבולון 9, אשדוד
03-5661617contact@dreamsoft.co.il
בניית אתרי אינטרנט\חדשות ומאמרים\שתילת מילות המפתח באתר

שתילת מילות המפתח באתר

שתילת מילות המפתח באתר
מיקום שתילת מילות המפתח חשוב מאוד לצורך משיכת התנועה אל אתרכם ממנועי החיפוש.
כפי שחקלאי בוחר בקפידה את מקומות הזריעה על מנת לשפר את תנובת המשק, כך גם באתר האינטרנט, מיקום שתילת מילות המפתוח משפיע בצורה משמעותית ביותר על מיקום הופעת האתר בתוצאות החיפוש.
סוד הצלחתם של מנועי החיפוש הגדולים ובראש ובראשונה של גוגל היא ביכולתם לנתח ולהעריך את הרלוונטיות של האתרים למילות החיפוש של הגולשים. יכולת זו משפרת את חווית הגולש, אך מהווה מקור לדאגה וטרחה רבה למפתחי אתרים.
מטרתם של מנועי החיפוש היא להביא תוכן רלוונטי לגולשים. מטרה זו אמורה להיות בראש מעייניו של בעל האתר (או מקדם האתר) גם כן. דבר שניתן להשיג על ידי שימוש במילות מפתח מתאימות ונכונות הממוקמים במקומות אסטרטגיים בקוד האתר.
להלן מספר נקודות כאלה:

כותרת חיצונית –  חשיבות הכותרת החיצונית (title tag): כותרת הדף צריכה להיות ברורה, ממוקדת ומסבירה. היא אמורה לכלול מילים הרלוונטיות אך ורק לדף עליו נמצא הגולש. יש לבחור את המילים בקפידה.
כותרת אמורה להיות עד 70 אותיות,  השתמשו במילות מפתח הקשורות בתוכן הדף, אך הימנעו משימוש בצירופי מילים חסרי משמעות – כותרת צריכה למשוך את עין הגולש.
את המילה/ביטוי החשובים ביותר יש לשים בתחילת הכותרת.
הימנעו מחזרות על אותן הכותרות לדפים שונים, זה יכול לפגוע בקידום אתרכם.
URL – אל תפספסו דבר כה חשוב לדף האתר כמו URL. יש לכלול בתוכו את מילות המפתח הקשורות לתוכן האתר, דאגו ש- URL יהיה ברור וקריא. גולשים נוטים לראות אתרים עם URL  קריאים כאמינים יותר, כך שאין סיבה לקרוא לתיקיות וקבצים בשמות חסרי משמעות.
תג H1 – שימוש במילות המפתח וביטויי המפתח בתג זה הפך לחשוב ויעיל במיוחד לאחר הופעתו של HTML5.
BODY  - בגוף הטקסט של דף רגיל מומלץ לשתול 2-3 מילות/ביטויי מפתח.  מעבר לזה לא תהיה השפעה על דירוג הדף.  
קבצי תמונה  - תמונות נשכחות הרבה פעמים, למרות שיש להן פוטנציאל מאוד גבוה להבאת תנועה לאתר, לפעמים אפילו תנועה אותה לא יכול לעודד טקסט רגיל. האם יצא לכם מתוך תמונה שנמצאה בחיפוש להגיע לאתר המאחסן אותה? לכן, כדאי מאוד להשקיע במתן שמות לתמונות. שמות חייבים להיות ברורים והגיוניים, לכלול בתוכם מילות מפתח. ודאו כי התמונה מופיע בתוכן הנכון, כלומר מקמו את התמונה בתוך התוכן הרלוונטי.

בהצלחה!

טופס צור קשר